WYSTARTUJ Z
Przejdź dalej i sprawdź dlaczego warto zainwestować we własną kampanię marketingową. Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby były to dobrze wydane pieniądze, które znajdą pokrycie z wielokrotnością.
WYSTARTUJ Z
Przejdź dalej i sprawdź dlaczego warto zainwestować we własną kampanię marketingową. Nasi specjaliści dołożą wszelkich starań, aby były to dobrze wydane pieniądze, które znajdą pokrycie z wielokrotnością.

Kampanie reklamowe online
Zwiększ swoje wyniki finansowe za pomocą reklam w wyszukiwarce, na YouTube i w mediach społeczniościowych.
- Google Ads
- YouTube

Lejki marketingowo-sprzedażowe
Lejki, czyli ścieżki zakupowe, które przyciągają wyselekcjonowane grono odbiorców - Twoich potencjalnych klientów.
- Promowanie ścieżek zakupowych
- Customer Journey Maps

Audyt marketingowy
Poprawne działanie mechanizmów markatingowych to klucz do mądrego wydatkowania Twojego budżetu. Oddaj sprawę w ręce specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży.
- Znalezienie przyczyny
- Przekazanie wskazówek
- Dokonanie niezbędnych zmian

Pinterest Ads
Kompleksowa strategia marketingowa pozwoli dotrzeć do całkiem nowych pokładów klientów Twojego przedsięwzięcia - promój swój biznes w Pinterest Ads.
- Promowanie firmy w nowym miejscu
- Docieranie do nowych klientów
- Strategia na miarę
Kampanie reklamoweonline
Jeśli zależy Ci na
- Zwiększeniu Twoich zysków
- Regularnym wzroście ilości klientów
- Przewidywalnej sprzedaży
- Poczuciu pewności

Lejki marketingowo -sprzedażowe

01. Świadomość- na tym etapie buduje się świadomość Twojej marki.
02. Zainteresowanie- tutaj powinieneś wzbudzić zainteresowanie swoją usługą/produktem.
03. Rozważanie- ten etap może okazać się kluczowy, klient zdecyduje, czy warto Ci zaufać.
04. Zakup- Wszystko idzie zgodnie z planem, poprzednie etapy wygenerowały sprzedaż.
05. Lojalność- Powinieneś dbać o swojego klienta, aby wracał i polecał Cię dalej.
01. Świadomość- na tym etapie buduje się świadomość Twojej marki.
02. Zainteresowanie- tutaj powinieneś wzbudzić zainteresowanie swoją usługą/produktem.
03. Rozważanie- ten etap może okazać się kluczowy, klient zdecyduje, czy warto Ci zaufać.
04. Zakup- Wszystko idzie zgodnie z planem, poprzednie etapy wygenerowały sprzedaż.
05. Lojalność- Powinieneś dbać o swojego klienta, aby wracał i polecał Cię dalej.
